Дякуємо
Очікуйте на дзвінок!
Cтворені нашим захисником України.Унікальні за форматом, безпечні за складом і максимально корисні!Почалося все із запиту на Landing Page. Але коли ми глибше занурилися в суть, зрозуміли: тут потрібне не просто оформлення сторінки, а повне переосмислення бренду.
Прийшли за лендингом — пішли з новим баченням бренду. Бо іноді одна сторінка відкриває цілу стратегію. Лендинг був лише приводом.
Справжнє — почалося з питань про сенс.
СтратегіяБрендингСайтКонтентПросування
Cтворені нашим захисником України. Унікальні за форматом, безпечні за складом і максимально корисні!
СТРАТЕГІЯ
● Провели глибинне дослідження цільової аудиторії● Сформулювали JTBD: визначили, які потреби та болі закриває продукт● Проаналізували прямих і суміжних конкурентів● Провели глибинний аналіз бренду, виявили його сильні сторони, виклики та точки зростання — це стало основою для нового позиціонування.
РЕБРЕНДИНГ
“ Нове життя бренду — новий логотип”Ми повністю переосмислили логотип і візуальний стиль, щоб відобразити нову енергію бренду та його сучасне позиціонування.Було: мінімалістичне пакування з акцентом на смакСтало: нова айдентика, яскраві етикетки, інфо-блоки
“Етикетки, які продають до першого укусу”
Створили нові дизайни для:● батончиків● напою Tobi Drink● сублімованої кукурудзиТвій фруктовий краш — тепер у новому пакуванні.Зручно брати. Легко любити.
"Упакували все в пікселі"
Зробили сайт:● логіка, яка веде до покупки● простота, яка не розсіює увагу● сторінка «Про нас», яка дихає серцем бренду
“Контент, що говорить на ТИ”
Візуальна комунікація Tobi — це яскравість, свіжість і енергія, що підкреслює зв’язок з природою та здоровим способом життя.Ми показуємо продукт у русі: у стильній упаковці, в моменті споживання, серед активного ритму — просто, смачно, природно.
Просування
Запустили органічну комунікацію в Instagram, залучили перших мікроінфлюенсерів. Далі — таргетинг, колаборації та вихід на закордонні ринки.
Заповни форму та отримай консультацію!